In 1960 werd de lospomp vervangen door 115 cbm/uur Houttuin motorpomp.
Levensloop:
Op 06-07-1929 overgeschreven naar de Internatio-nale Riviertankscheepvaart Mij. NV in Rotterdam en niet hernoemd. Op 30-12-1960 verkocht aan de Belgische Tankrederij NV in Antwerpen en hernoemd in AGIMONT. Op 10-10-1973 verkocht aan Scheepswerven Smidts in Hemiksem. Daarna onbekend.
Het motortankschip MULHOUSE, op één van de Belgische vaarwegen. Helaas kunnen we niet met zekerheid vaststellen waar deze foto is genomen, we vermoeden echter dat het ergens op de Schelde is. Foto: Archief Arie Lentjes.
Het motortankschip MULHOUSE in het sluisje van Mons op het Kanaal Nimy-Blaton-Péronnes. Foto: Archief Arie Lentjes.
Het motortankschip MULHOUSE in het sluisje van Mons op het Kanaal Nimy-Blaton-Péronnes. Foto: Archief Arie Lentjes.
De MULHOUSE heeft vastgemaakt in Mons in afwachting om te kunnen lossen. Foto: Archief Arie Lentjes.
Het motortankschip MULHOUSE heeft vastgemaakt op het Kanaal van Gent naar Terneuzen om te kunnen laden bij de Shell. Foto: Archief Arie Lentjes.
Kapitein W. Hamers in de stuurhut van de MULHOUSE. Foto: Archief Arie Lentjes.
Even niets te doen. Matroos H.W. Lentjes poseert op het voordek van de MULHOUSE. De twee deurtjes geven toegang tot het vooronder; de woon- en slaapruimte van de matroos. Foto: Archief Arie Lentjes.
Het motortankschip MULHOUSE aan het Pleintje in Antwerpen. Foto: Archief Arie Lentjes.
De MULHOUSE krijgt wat hulp van één van de ombouwers van Van Ommeren (waarschijnlijk de ALGERIA). Aan dek genieten moeder en kind van het zonnetje. Foto: Archief Arie Lentjes.
De voormalige MULHOUSE als AGIMONT in Belgische wateren. Ook nadat Transtank de meeste motorspitsen van Van Ommeren had overgenomen waren zij voornamelijk in België te vinden. Bij hoge uitzondering kwamen zij soms naar Rotterdam. Foto: Archief Arie Lentjes.