Op 06-02-1961 verkocht naar de Rheinische Tankreederei AG in Düsseldorf en hernoemd in EDERSEE (4000020). In 1988 verkocht aan E. Konig in Marktheidenfeld en hernoemd in MARIA EHRT. Voer voornamelijk in charter bij de Gefo. In 19.. verkocht aan Nautico AG in Luxembourg en als MARIA EHRT in de vaart gebleven (8040001). In 1997 verkocht aan Euromaritiem Holland BV in Goes en niet hernoemd (2323123). In 2000 gesloopt.
De AMISIA, opvarend beneden de brug van Hochfeld. Onder de brug zijn nog net de schoorstenen van een radersleepboot zichtbaar. Foto: Archief Arie Lentjes.
Het motortankschip AMISIA, op waterstand geladen, opvarend op de Oude Maas boven Spijkenisse.
Het motortankschip AMISIA, lossend aan het Oelinsel in Duisburg.
Het motortankschip EDERSEE, opvarend ter hoogte van Krefeld. Foto: Archief Arie Lentjes.
Het motortankschip EDERSEE, opvarend ter hoogte van Rossum op 30-05-1985. Foto: Leo Schuitemaker – met dank.
Het motortankschip EDERSEE, opvarend ter hoogte van Rossum op 30-05-1985. Foto: Leo Schuitemaker – met dank.
Het motortankschip EDERSEE, afvarend in Millingen. Foto: Teun de Wit – met dank.
Het motortankschip EDERSEE, opvarend in een van de sluizen van op de gekanaliseerde Boven-Rijn. Foto: Archief: Arie Lentjes.
Het motortankschip MARIA EHRT in de Geulhaven in Rotterdam.
Het motortankschip MARIA EHRT (ex AMISIA, ex EDERSEE), waarschijnlijk na lossing bij de BRAG in Birsfelden. Foto: Archief Arie Lentjes.
Het motortankschip MARIA EHRT (ex AMISIA, ex EDERSEE), waarschijnlijk na lossing bij de BRAG in Birsfelden. Foto: Archief Arie Lentjes.