Het portaal naar de Rijn- en binnenvaart

 

Eni-nr:2320668.
Scheepstype:N – open.
Bouwjaar:1992.
Bouwwerf:(Casco) Serveraya in St.Petersburg, Rusland.
(Afbouw) Scheepswerf De Hoop BV in Schiedam.
Bouwnummer:181.
Afmetingen:26.16 x 5.26 x 1.85.
Tonnage / Inhoud:126 /
Voortstuwing:230 pk Scania.
Aantal schroeven:1.
Aantal tanks:4.
Pompcapaciteit:Onbekend.
Bunkergiek:Nee, voorzien van een bunkerslang en een kleine giek om vaten smeerolie aan boord van de klanten te draaien.
Eigenaar:Argos Logistiek BV in Hoogvliet. 
Bijzonderheden:Geen. 
Levensloop:In 1992 gebouwd in opdracht van Van der Linden in Vlaardingen en als EURO SERVICE in de vaart gebracht. In 2003 overgeschreven naar Megen Beheers Maatschappij BV in Amsterdam en niet hernoemd. In 2005 overgeschreven naar Argos Logistiek BV in Hoogvliet en niet hernoemd.

De EURO SERVICE in de Rozenburgse Sluis in juni 2006.

De EURO SERVICE in de Rozenburgse Sluis in juni 2006.

Invarend Botlek Centrale Geul op 14-04-2007.

De EURO SERVICE in de Botlek Centrale Geul in september 2008. Op de achtergrond de Tweede Werkhaven met de installatie van de Service Terminal Rotterdam. De eerste kleuren van Argos Logistiek zijn al een beetje zichtbaar. Zo zijn de rode strepen op de roef verdwenen en is de rand van de stuurhut inmiddels groen geverfd.

De EURO SERVICE op het Hartelkanaal in augustus 2009. Ook het kraantje om vaten smeerolie aan boord van de klanten te draaien is inmiddels in de bekende rode kleur geschilderd.

De EURO SERVICE op een stille zondag langszij het bunkerponton ADJO 3.

De EURO SERVICE op een stille zondag langszij het bunkerponton ADJO 3. Op de achtergrond de nieuwe post van de Havendienst. Waar zou het houten bord, wat voorheen het brugfront van de EURO SERVICE sierde, gebleven zijn.